ΑρχικήΑρχική  ΦόρουμΦόρουμ  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Σημαντικό -- Exclamation ΠΡΟΦΙΛ

Μοιραστείτε | 
 

 Αλιεύματα και έλεγχος

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
thanos5180

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 21/07/2012
Τόπος : KOS

ΔημοσίευσηΘέμα: Αλιεύματα και έλεγχος   Κυρ 22 Ιουλ 2012 - 3:59

Κατ'αρχας να σας συγχαρώ για το νέο φόρουμ και να ευχηθώ καλή επιτυχία.

Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει δικαιοδοσία απο τις λιμενικές αρχές στο θέμα των παράνομων αλιευμάτων σχετικά με τα μεγέθη τους από την στιγμή που ένα επαγγελματικό σκάφος φτάνει στο λιμάνι μέχρι και το πιάτο στο εστιατόριο. Ζω στην Κω, και καθημερινά αντικρίζω επαγγελματίες ψαράδες να εμπορεύονται τα αλιεύματα τους στο λιμάνι τα οποία είναι εμφανώς μικρότερα του ελάχιστου επιτρεπτού μεγέθους σύμφωνα με τους πίνακες . Παράδειγμα χταποδάκια των 200 γρ., σαργούς των 15 εκατοστών κ.α. Βιτρίνες εστιατορίων στις παραλίες να μοστράρουν στην βιτρίνα γεμάτη πάγο, μικρούς ροφούς, σφυριδάκια, συναγρίδάκια ως ντόπια φρέσκα (και όχι εισαγωγής κατεψυγμένα) ενώ πολλες φορές τα πλασάρουν και ως "ψαροντούφεκο".

Απορώ λοιπόν καθημερινά αν τελικά κάνω κάποιο λάθος για την νομιμότητα αυτών των μικρών ψαριών, αν όντως είναι παράνομα γιατί δεν γίνεται επιτόπου έλεγχος από κάποιους, και ποιοι είναι αυτοί οι κάποιοι? Αφού τα βλέπω εγώ και όλος ο κόσμος τι συμβαίνει και κανείς δεν κάνει κάτι?

Δώστε μου λίγο τα φώτα σας και αν κάνω κάποιο λάθος συγχωρέστε με.

Φιλικά
θάνος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Κυρ 22 Ιουλ 2012 - 12:44

Θανο καλησπέρα και ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!
Η κυρια ασχολία του ελέγχου αλιείας είναι και ο έλεγχος των αλιευματων τα οποία είναι υπολειπομένων διαστάσεων.
Οι Λιμενικές Αρχές, όσες στερούνται Ιχθυοσκαλών δύναται να διενεργούν ελέγχους, τόσο στις επιθεωρήσεις εν πλω, όσο και στις εκφορτώσεις των αλιευμάτων που γίνονται από τα σκάφη στους καθορισμένουε λιμένες. Γιατί οι εκφορτώσεις αλιεύματων γίνονται σε καθορισμένους λιμένες πια, όπως προβλέπεται στον ΚΑΝ 1967/2006, αφου σαν κρατος μελος της ΕΚ εχουμε δηλωσει αυτούς και μόνο τους λιμένες. Αν γίνει καπου αλλού η εκφόρτωση είναι εκ του πονηρού που λενε, συνεπως είναι σοβαρή αλιευτική παράβαση.
Πισω λοιπόν στο θέμα μας. Επίσης οι Λιμενικές Αρχες των νησιών, στερουμένων ιχθυοσκαλών αποστέλουν στην πλειονότητα τους τα αλιευματα με φορτηγά στην Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου. Στο λιμάνι αναχώρησης ή και στο λιμάνι κατάπλου δυναται να διενεργηθεί έλεγχος των αλιευμάτων αυτών και αναλόγως να κινηθεί η διαδικασία των διοικητικών και ποινικών κυρώσεων.
Όταν παμε σε ένα μαγαζί και διαπιστώσουμε ότι έχει μαριδάκι (και ποιος δεν εχει θα μου πεις) δεν μπορούμε λόγω ότι είμαστε εκτός δικαιοδοσίας να προβούμε σε έλεγχο, εκτός αν καλέσουμε το αρμόδιο όργανο της αγορανομίας της ΕΛΑΣ (δεν γνωρίζω αν υφίσταται αλλά μαλλον υπάρχει) και παρουσία μας να εφαρμόσουμε την διαδικασια της ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, το ιστορικό δηλαδή των δελτίων αποστολής προκειμένου να φθασουμε στον πρωτο έμπορο και κατά συνεπεια στο σκάφος. Ειναι μια διαδικασία που ειναι αρκετά δύσκολη, δεν μου εχει τυχει ποτέ κι ευχομαι να μην μου τυχει.
Θυμαμαι παλια πως το Υπουργείο μας έβγαζε και κλιμάκια στην Βαρβάκειο αγορά αλλά λόγω αρμοδιότητας δεν συνεχίζεται. Κρίμα παντως γιατί γινόταν σοβαρή δουλειά.
Τελος, αν ο ελεγχος γίνει σωστά στις Ιχθυόσκαλες, (αν και υπάρχει μεγάλη έλλειψη προσωπικού) σε πληροφορώ ότι αφ ενος θα σταματήσουν οι εισροες των παρανομων ψαριών απο κει και θα πουλιούνται που λεμε εκτός της Ιχθυόσκαλας, (ακόμα και στον δρόμο του Σχιστου), συνεπώς παλι εκτός αρμοδιότητας.
Για μενα λοιπόν οι ελεγχοι είναι αποδοτικοί μόνο πάνω στο ιδιο το αλιευτικό με συνεχεις επιθεωρήσεις, στους λιμενες αφιξοαναχωρήσεων αλλά και στις Ιχθυόσκαλες εντελλως ξαφνικά και απροειδοποίητα (εξυπακούεται) και ποτέ δεν μπαίνουμε από την κυρια είσοδο της Ιχθυόσκαλας.
Περυσι στα τελη του 2011 κατασχεθηκαν από το Κεντρικό Λιμεναρχειο Πειραια περιπου 11.000 κιλα αλιευματα υπολειπομενων διαστάσεων.
here
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Κυρ 22 Ιουλ 2012 - 12:48

(και όχι εισαγωγής κατεψυγμένα)

Καλε μου φίλε Θανο, τα σφυριδάκια και ροφακια αλλά και στηράκια που νομιζεις νωπά, είναι προελεύσεως ΟΜΑΝ και ΣΕΝΕΓΑΛΗΣ!
Καθε βραδυ η Ιχθυόσκαλα είναι πηγμενη από τετοια και οι εμποροι διώκονται ΜΟΝΟ ποινικα για εμπορια epinephelus υπολειπομενων διαστάσεων με την Αγορανομική διάταξη 07/2009.

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
thanos5180

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 21/07/2012
Τόπος : KOS

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Σαβ 28 Ιουλ 2012 - 7:17

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δυστυχώς γνωρίζω ερασιτέχνες ψαράδες οι οποίοι εμπορεύονται τα αλιεύματά τους. Ελπίζω να περιοριστεί στο μέλλον και να είναι όλα τα μικρά από θάλασσες εκτός μεσογείου που διέπονται από άλλους κανονισμούς.
Και με το καλό να εγκαινιάσουμε θαλάσσια πάρκα που θα απαγορεύουν κάθε είδους αλιεία και να δώσουμε ανάσα στο Αιγαίο.

Καλή συνέχεια και δύναμη στον αγώνα που δίνετε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Σαβ 28 Ιουλ 2012 - 13:21

thanos5180 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δυστυχώς γνωρίζω ερασιτέχνες ψαράδες οι οποίοι εμπορεύονται τα αλιεύματά τους. Ελπίζω να περιοριστεί στο μέλλον και να είναι όλα τα μικρά από θάλασσες εκτός μεσογείου που διέπονται από άλλους κανονισμούς.
Και με το καλό να εγκαινιάσουμε θαλάσσια πάρκα που θα απαγορεύουν κάθε είδους αλιεία και να δώσουμε ανάσα στο Αιγαίο.
Καλή συνέχεια και δύναμη στον αγώνα που δίνετε.
Ο αγωνας και η συνεχής καταπολέμηση της παρανομίας, έχει παντα αρωγούς τους πολίτες της χώρας!!!
Χωρίς αυτούς τι να πρωτοκάνουν δεκα άνθρωποι!!
Παντως σας ευχαριστούμε πολυ! thanks

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fox3kill
Coast Guard
Coast Guard
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2012
Τόπος : ΚΑΒΑΛΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Τετ 5 Σεπ 2012 - 6:25

Καλησπέρα, σε όλους
θα ήθελα να θέσω μια υπόθεση εργασίας άλλωστε αυτός είναι και ο ρόλος του forum θέλω να πιστεύω, να μπαίνουν ζητήματα προς συζήτηση μεταξύ συναδέλφων και να λύνονται απορίες.
Λοιπόν με αφορμή ερώτημα που μου τέθηκε από εμπόρους η υπόθεση εργασίας είναι η εξής:
Σε υποτιθέμενο έλεγχο σε ιχθυόσκαλα από κλιμάκιο Υπηρεσίας γίνεται έλεγχος σε ΦΓ όχημα ψυγείο μεταφοράς αλιευμάτων ιδιοκτησίας ιχθυεμπόρου. Το όχημα μόλις εισήρθε στο χώρο εκφόρτωσης αλιευμάτων της ιχθυόσκαλας παρουσία των οργάνων και κατά τον έλεγχο διαπιστώνεται ότι μεταξύ των αλιευμάτων υπάρχουν και ποσότητες με υπολειπόμενες διαστάσεις τα οποία έχουν παραστατικά μεταφοράς πχ δελτίο αποστολής από επαγγελματικό αλιευτικό προς ιχθυέμπορο. Ερώτηση: η ευθύνη άρα και η παράβαση είναι αποκλειστικά στον ιδιοκτήτη – κυβερνήτη του αλιευτικού που τα αλίευσε και τα απέστειλε ή υπάρχει και στον αγοραστή ιχθυέμπορο?
Η απάντηση μου ήταν ότι κατά την γνώμη μου υπάρχει ευθύνη άρα και παράβαση στον αλιέα και μόνο διότι τα αλιεύματα δεν παρελήφθησαν – αποθηκεύτηκαν – εκτέθηκαν προς πώληση από τον ιχθυέμπορο. Σε υποτιθέμενο έλεγχο από αυτόν έχει την δυνατότητα να τα ελέγξει και να μην τα παραλάβει.
Τέθηκε ερώτημα αν προβλέπεται διαδικασία παραλαβής με υπογραφή πάνω στο δελτίο αποστολής?
Εννοείται ότι σε περίπτωση που αυτά βρεθούν στους ψυκτικούς θαλάμους ή στην αίθουσα ή και σε ΦΓ όχημα ψυγείο το οποίο είναι σταθμευμένο, κλειδωμένο ‘’καβάντζα’’ και στο οποίο υπάρχουν αλιεύματα τα οποία εμφανίζονται την ‘’κατάλληλή’’ στιγμή για ‘’σπρώξιμο’’ κατά την άποψη μου δεν υπάρχει αμφισβήτηση ότι έχει τελεστεί η παραλαβή άρα και η εμπορία και ο ιχθυέμπορος είναι συνυπεύθυνος.
Ερώτηση : ο οδηγός? αν λάβουμε υπόψη τον ΚΑΝ(ΕΕ) 1967/06 που απαγορεύει την κατοχή και την μεταφορά?
θα μου πείτε ότι ο οδηγός κοιτάει να φορτώσει γρήγορα και να φύγει για να προλάβει την αγορά, που χρόνος να τα ελέγξει όλα, στην τελική εκτελεί εντολές του αφεντικού και δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα. Αλλά είναι και αυτό ένα θέμα προς διερεύνηση.

Αυτά τα λίγα προς επεξεργασία και θα χαρώ να λάβω και την άποψη από τον πλέον αρμόδιο που τα έχει αντιμετωπίσει χιλιάδες φορές, έτσι κ.Fisherman???
ΥΓ . Βέβαια, για να σας προλάβω κ. Fisherman γνωρίζω ότι όλοι οι ιχθυέμποροι γνωρίζουν τι παραγγέλνουν και τι τους στέλνουν μέχρι και το τελευταίο λέπι……
Απλά όλα τα προηγούμενα τα θεώρησα ότι σε θεωρητική βάση είναι ένα καλό θέμα για συζήτηση.
Με εκτίμηση Βασίλης (fox3kill) Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Τετ 5 Σεπ 2012 - 12:52

Κώδικας:
 η ευθύνη άρα και η παράβαση είναι αποκλειστικά στον ιδιοκτήτη – κυβερνήτη του αλιευτικού που τα αλίευσε και τα απέστειλε ή υπάρχει και στον αγοραστή ιχθυέμπορο?

Καταρχήν εαν διαπιστώσεις υπολειπόμενες διαστάσεις και οι οποίες συνοδέυονται από δελτια αποστολής σκάφους θα το χωρίσεις σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις.
1. Για μαριδάκι και γοπάκι η αλιευση τιμωρείται με το άρθρο μόνον του ΒΔ 26/01/1954, συνεπώς ρίχνεις μια στον αλιέα για την αλίευση και μια ποινική του ΑΔ 07/09 γιατί τα εμπορέυτηκε (έκοψε δελτία αποστολής στον μεσάζοντα ιχθυέμπορο).
Αν τώρα ο ιχθυεμπορος που τα παρέλαβε και σίγουρα διαπίστωσε ότι είναι υπολειπομένων διαστάσεων και παρόλα αυτα τα έβαλε στην μπάρα για συνεχόμενη εμπορία τότε αυτός υποκειται μόνο σε ποινικο έλεγχο καθότι για τα συγκεκριμένα αλιευματα η εμπορία τους δεν αποτελεί διοικητικό παράπτωμα.
Δες λίγο την παρ. 3 του κατωτερω ΒΔ
here
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Φυσικά οι νόμοι που αναφέρει παραπέμπουν μετά από τροποποιησεις τους αφ ενός για διοικητικές ποινές στο αρθρο 11 του ΝΔ 420/70 όπως έχει τροποποιηθεί με το άρθρο 9 του Ν 2040/92 ενώ για τις ποινικές κυρώσεις στην ΑΔ 07/09.
Δυναται όμως και είναι εφικτό το γεγονός του εμπόρου εκείνου ο οποίος προκειμένου να υποστεί κυρώσεις (οταν σε δει απο μακρυά να ερχεσαι να τον ελεγξεις) να κόψει δελτίο αποστολής με σκοπό την επιστροφή των ψαριών στον αλιέα, φυσικά αυτό θα έχει γίνει πριν αρχίσει ο έλεγχος και πριν τα απλώσει όλα τα αλιευματα προς πώληση Wink

2. Για ψάρια που προβλεπεται να τιμωρούνται σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ. 1 σε συνδυασμό με ΠΑΡ. 3 του ΚΑΝ (ΕΚ) 1967/2006 είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία συν ότι τιμωρείται και η εμπορία διοικητικά. Συνεπως ένα ποινικο κι ένα διοικητικό στον αλιέα και ένα από τα ίδια στον έμπορο αν δεν τα έχει πακετάρει για επιστροφή, μη αποδεχούμενος να πωλήσει παραναμα στις διαστάσεις αλιεύματα.

Κώδικας:
Τέθηκε ερώτημα αν προβλέπεται διαδικασία παραλαβής με υπογραφή πάνω στο δελτίο αποστολής?

Αν εννοείς αν εχει υποχρέωση υπογραφής πάνω στο δελτίο αποστολής ο ιχθυέμπορος σου λέω πως όχι γιατί αυτός με το παρών δελτίο αποστολής κόβει στην συνέχεια δικά του δελτία αλλά γνωρίζει πάντα σ αυτόν που αγοράζει την προέλευση του αλιεύματος. (Ιχνηλασιμότητα)

Κώδικας:
Εννοείται ότι σε περίπτωση που αυτά βρεθούν στους ψυκτικούς θαλάμους ή στην αίθουσα ή και σε ΦΓ όχημα ψυγείο το οποίο είναι σταθμευμένο, κλειδωμένο ‘’καβάντζα’’ και στο οποίο υπάρχουν αλιεύματα τα οποία εμφανίζονται την ‘’κατάλληλή’’ στιγμή για ‘’σπρώξιμο’’ κατά την άποψη μου δεν υπάρχει αμφισβήτηση ότι έχει τελεστεί η παραλαβή άρα και η εμπορία και ο ιχθυέμπορος είναι συνυπεύθυνος.

Εννοείται ότι εφόσον δεν έχει κόψει άμεσα δελτίο αποστολής για επιστροφή αλιευματων είναι αποδοχή συνεπώς συνεχίζεις τα προβλεπόμενα.

Κώδικας:

Ερώτηση : ο οδηγός? αν λάβουμε υπόψη τον ΚΑΝ(ΕΕ) 1967/06 που απαγορεύει την κατοχή και την μεταφορά?
θα μου πείτε ότι ο οδηγός κοιτάει να φορτώσει γρήγορα και να φύγει για να προλάβει την αγορά, που χρόνος να τα ελέγξει όλα, στην τελική εκτελεί εντολές του αφεντικού και δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα. Αλλά είναι και αυτό ένα θέμα προς διερεύνηση.

Αν θες απάντηση με βαση το νόμο, τοτε για την πρώτη περίπτωση για μαριδάκι ή γοπάκι ή γενικά αλιευματα που προβλέπονται μόνο στο ΒΔ 26-01-1954 δεν συντρέχει αδικημα για τον οδηγό αλλά αν είναι αλιευματα που προβλέπονται στον 1967/2006 τότε του κάνεις του οδηγού και διοικητική παράβαση του άρθρου 15. Λιγο τραβηγμένο αλλά κι ο οδηγός οφέιλει να ελέγχει τι έχει στο ψυγείο του αφού μπορεί για παράδειγμα αντί για ψάρια να του έχουν βάλει τίποτε αλλο. Τωρα θα μου πεις τι φταίει ο κακόμοιρος ο οδηγός, γι αυτό κι εγώ αν είναι μια απλή μεταφορική Γενικής Χρησεως δεν του κάνω παράβαση.
Ειπα την γνώμη μου, αλλά κανονικά πρεπει να τιμωρηθεί και η μεταφορά, είναι ξεκάθαρος ο Κανονισμός και το επίμαχο άρθρο και δεν χρηζει διερεύνησης.

Κώδικας:
Βέβαια, για να σας προλάβω κ. Fisherman γνωρίζω ότι όλοι οι ιχθυέμποροι γνωρίζουν τι παραγγέλνουν και τι τους στέλνουν μέχρι και το τελευταίο λέπι…… 
Συμφωνω κι επαυξάνω!!!!!

Κώδικας:
κ. Fisherman

Σκετο fisherman!!!! yes

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
fox3kill
Coast Guard
Coast Guard
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 29/07/2012
Τόπος : ΚΑΒΑΛΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Πεμ 6 Σεπ 2012 - 5:39

ευχαριστώ πολύ fisherman για τις διευκρινισεις.
Καλή δύναμη στον καθημερινό αγώνα μας......... είτε προσωπικό είτε υπηρεσιακό. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Πεμ 6 Σεπ 2012 - 5:44

Νασαι καλα φίλε μου, ανταποδιδω!!

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
geo1924



Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2012
Τόπος : evoia

ΔημοσίευσηΘέμα: ΑΠΟΡΙΑ   Κυρ 30 Δεκ 2012 - 11:35

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΟΤΡΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑ ΄΄ΜΑΝΑΒΑΚΙΑ΄΄ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΖΑΓΚΕΤΑ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ 1 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΑΝΑΒΗΣ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ 12-14 ΕΥΡΩ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Δευ 31 Δεκ 2012 - 1:24

geo1924 έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΟΤΡΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑ ΄΄ΜΑΝΑΒΑΚΙΑ΄΄ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΖΑΓΚΕΤΑ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ 1 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΑΝΑΒΗΣ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ 12-14 ΕΥΡΩ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

1. Δεν κανουμε ελέγχους σε τιμολόγια αλλά σε δελτία αποστολής τα οποία συνοδευουν τα αλιευματα κατα την εκφόρτωση...
2. Και να δεις τέτοια που λες, τίποτα απολύτως δεν μπορείς να κάνεις!!!! Στο λέω υπέυθυνα!!!

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
geo1924



Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2012
Τόπος : evoia

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Δευ 31 Δεκ 2012 - 6:46

ευχαριστω πολυ κ.Καλογήρου,καλη χρονια να εχετε!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλιεύματα και έλεγχος   Τρι 1 Ιαν 2013 - 2:11

Καλή χρονια φίλε μου!!

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Αλιεύματα και έλεγχος
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Hellenic Coast Guard :: Ενότητες :: Αλιεία :: Επαγγελματική Αλιεία-
Μετάβαση σε: