ΑρχικήΑρχική  ΦόρουμΦόρουμ  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Σημαντικό -- Exclamation ΠΡΟΦΙΛ

Μοιραστείτε | 
 

 Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
giodem



Αριθμός μηνυμάτων : 70
Ημερομηνία εγγραφής : 11/07/2012
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Πεμ 12 Ιουλ 2012 - 7:25

Αγαπητοί κύριοι πριν λίγους μήνες στα ψαροτουφεκάδικα φόρουμς υπήρχε ένα θέμα που έγραψε πολλές σελίδες.
Αυτό αφορούσε με ερωτήσεις του τύπου πως προβλέπεται να γίνεται ο έλεγχος σκάφους από την λιμενική αρχή? Και ποιά τα δικαιώματα του ελεγκτή λιμενικού επί του σκάφους υπό έλεγχο?
Δηλαδή πολλά παιδιά αναρωτούνται αν έχει δικαίωμα να επιβιβασθεί στο σκάφος μας η λιμενική αρχή και να ανοίξει όποιους αποθηκετευτικούς χώρους επιθυμεί ή οφείλει να εντέλει τον ελεγχόμενο να το κάνει αυτό από μακρυά?
Σαφέστατα εγώ θεωρώ ότι αν με πλησιάσει σκάφος του λιμενικού σώματος δεν με ενοχλεί η επιβίβαση στο σκάφος μου της λιμενικής αρχής και ο οποιοσδήποτε έλεγχος εκ μέρους του οργάνου. Όμως άλλοι ψαροτουφεκάδες ρωτάνε βάσει ποιού νομικού πλαισίου επιτρέπεται αυτός ο έλεγχος ή αν είναι ακόμα και παράτυπος.

Εκ των προτέρων ευχαριστώ που μας δεχθήκατε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Πεμ 12 Ιουλ 2012 - 12:05

Kαλησπερα σας και ευχαριστουμε για την τιμη που μας κάνατε να είστε κοντα μας προεκιμένου να ειπωθουν εδώ οι υποχρεωσεις και τα δικαιώματα του επιθεωρητη έλεγχου αλλά και του ελεγχόμενου!
Σχετικά με το ερώτημα σας, σας παραθετω τα κάτωθι: Ελεγχος στο σκάφος εχει δικαίωμα να κάνει ο λιμενικος (παντα με την παρουσία σας), προκειμένου να διαπιστώσει αν ο αλιευτικός εξοπλισμός και τα αλιεύματα είνα συμφωνα με την κείμενη νομοθεσία!
Για αρχή σας παραθέτω το άρθρο 103 του Κανονισμου ΕΚ 404/2011 στο οποιο προβλέπεται η επιβίβαση επί του σκάφους.

Άρθρο 103
Επιβίβαση επί αλιευτικού σκάφους στη θάλασσα
1. Οι υπάλληλοι οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη διενέργεια της επιθεώρησης διασφαλίζουν ότι δεν γίνεται καμία ενέργεια που θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια του αλιευτικού σκάφους και του πληρώματός του.
2. Οι υπάλληλοι δεν απαιτούν από τον πλοίαρχο του αλιευτικού σκάφους στο οποίο πραγματοποιείται επιβίβαση να σταματήσει ή να πραγματοποιήσει ελιγμό κατά τη διάρκεια της αλιευτικής δραστηριότητας, ή να σταματήσει τη ρίψη ή την ανάσυρση αλιευτικών εργαλείων. Οι υπάλληλοι μπορούν ωστόσο να απαιτήσουν τη διακοπή ή την καθυστέρηση της ρίψης αλιευτικών εργαλείων προκειμένου να επιτραπεί η ασφαλής επιβίβαση ή αποβίβαση, έως ότου επιβιβαστούν στο αλιευτικό σκάφος ή αποβιβαστούν από αυτό. Στην περίπτωση επιβίβασης, η καθυστέρηση αυτή δεν υπερβαίνει τα 30 λεπτά μετά την επιβίβαση των υπαλλήλων στο αλιευτικό σκάφος, εκτός αν έχει εντοπιστεί παράβαση. Η εν λόγω διάταξη δεν θίγει τη δυνατότητα που έχουν οι υπάλληλοι να απαιτήσουν την ανάσυρση του αλιευτικού εργαλείου προς επιθεώρηση.

Επίαης το άρθρο 104 του ιδίου κανονισμού.
Άρθρο 104
Δραστηριότητες επί του σκάφους
1. Κατά τη διενέργεια της επιθεώρησής τους, οι υπάλληλοι ελέγχουν και καταγράφουν όλα τα στοιχεία που προβλέπονται στην κατάλληλη ενότητα έκθεσης επιθεώρησης που καθορίζεται στο παράρτημα XXVII του παρόντος κανονισμού.
2. Οι υπάλληλοι μπορούν να απαιτήσουν από τον πλοίαρχο την ανάσυρση αλιευτικού εργαλείου προς επιθεώρηση.
3. Οι ομάδες επιθεώρησης αποτελούνται συνήθως από δύο υπαλλήλους. Επιπλέον υπάλληλοι μπορούν να συμπληρώσουν τις ομάδες επιθεωρήσεων όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.
4. Η διάρκεια μιας επιθεώρησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τέσσερις ώρες ή να παρατείνεται πέραν της ανάσυρσης και της επιθεώρησης του διχτυού και των αλιευμάτων, ανάλογα με το ποια από τις δυο διαδικασίες διαρκεί περισσότερο. Αυτό δεν εφαρμόζεται στην περίπτωση που διαπιστώνεται καταφανής παράβαση ή όταν οι υπάλληλοι χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες.
5. Σε περίπτωση όπου διαπιστώνεται καταφανής παράβαση, τα σημεία αναγνώρισης και οι σφραγίδες τίθενται κατά σταθερό τρόπο σε οποιοδήποτε τμήμα του αλιευτικού εργαλείου ή στο αλιευτικό σκάφος, μεταξύ άλλων στα εμπορευματοκιβώτια αλιευτικών προϊόντων και στον (στους) χώρο(-ους) όπου μπορεί να έχουν αποθηκευθεί, και ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι μπορούν να παραμείνουν επί του σκάφους για χρονικό διάστημα που κρίνεται αναγκαίο για την ολοκλήρωση της λήψης των κατάλληλων μέτρων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η συνέχεια όλων των αποδεικτικών στοιχείων της καταφανούς παράβασης.

Αρθρο 114 Ιδίου κανονισμού.
Άρθρο 114
Υποχρεώσεις του πλοιάρχου κατά τη διάρκεια των ελέγχων
1. Ο πλοίαρχος ενός αλιευτικού σκάφους που πρόκειται να επιθεωρηθεί ή ο εκπρόσωπός του:
α) διευκολύνει την ασφαλή και αποτελεσματική επιβίβαση των υπαλλήλων σύμφωνα με τους κανόνες της ναυτικής τέχνης, όταν δοθεί το κατάλληλο σήμα του διεθνούς κώδικα σημάτων ή όταν η πρόθεση επιβίβασης έχει διαβιβαστεί μέσω ασύρματης επικοινωνίας από σκάφος ή ελικόπτερο που μεταφέρει έναν υπάλληλο·
β) παρέχει κλίμακα επιβίβασης που πληροί τις απαιτήσεις του παραρτήματος XXIX για τη διευκόλυνση της ασφαλούς και εύκολης πρόσβαση σε οποιοδήποτε σκάφος το οποίο απαιτεί την αναρρίχηση σε ύψος 1,5 μέτρων ή και περισσότερο·
γ) διευκολύνει τους υπαλλήλους να εκτελούν τα καθήκοντα επιθεώρησης, παρέχοντας τη συνδρομή που του ζητείται και είναι εύλογη·
δ) επιτρέπει στον (στους) υπάλληλο(-ους) να επικοινωνεί(-ούν) με τις αρχές του κράτους σημαίας, του παράκτιου κράτος και του κράτους επιθεώρησης·
ε) ειδοποιεί τους υπαλλήλους για ειδικούς κινδύνους ασφάλειας επί των αλιευτικών σκαφών·
στ) παρέχει πρόσβαση στους υπαλλήλους σε όλα τα μέρη του σκάφους, όλα τα μεταποιημένα ή αμεταποίητα αλιεύματα, όλα τα αλιευτικά εργαλεία και όλες τις σχετικές πληροφορίες και έγγραφα·
ζ) διευκολύνει την ασφαλή αποβίβαση των υπαλλήλων μετά την ολοκλήρωση της επιθεώρησης.
2. Οι πλοίαρχοι δεν υποχρεούνται να αποκαλύψουν εμπορικά ευαίσθητες πληροφορίες μέσω ανοικτών καναλιών ασυρμάτου.

Άρθρο 122
Εξουσίες και καθήκοντα των επιθεωρητών της Ένωσης
1. Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, οι επιθεωρητές της Ένωσης συμμορφώνονται με το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και, στον βαθμό που είναι εφαρμοστέο, με το εθνικό δίκαιο του κράτους μέλους στο οποίο πραγματοποιείται η επιθεώρηση ή, εάν ο έλεγχος πραγματοποιείται εκτός των υδάτων της ΕΕ, του κράτους μέλους σημαίας του επιθεωρούμενου αλιευτικού σκάφους και τους σχετικούς διεθνείς κανόνες.

Κανονισμος 1224/2009

Άρθρο 75
Καθήκοντα του επιχειρηματία (κυβερνήτη)
1. Οι υπεύθυνοι των επιχειρήσεων διευκολύνουν την ασφαλή πρόσβαση στο
σκάφος, στο όχημα μεταφοράς ή στο χώρο όπου τα αλιευτικά προϊόντα
αλιεύονται, αποθηκεύονται, μεταποιούνται ή διατίθενται στην αγορά.
Μεριμνούν για την ασφάλεια των υπαλλήλων και δεν παρεμποδίζουν,
εκφοβίζουν ή παρεμβαίνουν στο έργο τους κατά την εκτέλεση των καθηκόντων
τους.

Άρθρο 80
Επιθεωρήσεις αλιευτικών σκαφών εκτός των υδάτων του επιθεωρούντος κράτους μέλους
1. Με την επιφύλαξη της πρωταρχικής αρμοδιότητας του παράκτιου κράτους μέλους, ένα κράτος μέλος δύναται να επιθεωρεί αλιευτικά σκάφη που φέρουν τη σημαία του σε όλα τα κοινοτικά ύδατα εκτός των υδάτων υπό την κυριαρχία άλλου κράτους μέλους.

2. Σύμφωνα με τον παρόντα κανονισμό, ένα κράτος μέλος δύναται να διενεργεί επιθεωρήσεις σε αλιευτικά σκάφη άλλου κράτους μέλους όσον αφορά αλιευτικές δραστηριότητες σε όλα τα κοινοτικά ύδατα εκτός των υδάτων υπό την κυριαρχία άλλου κράτους μέλους:
α) κατόπιν αδείας του οικείου παράκτιου κράτους μέλους, ή
β) εφόσον έχει εγκριθεί ειδικά προγράμματα ελέγχου και επιθεώρησης σύμφωνα με το άρθρο 95.
3. Τα κράτη μέλη δύνανται να επιθεωρούν κοινοτικά αλιευτικά σκάφη που φέρουν τη σημαία άλλου κράτους μέλους σε διεθνή ύδατα.
4. Τα κράτη μέλη δύνανται να επιθεωρούν κοινοτικά αλιευτικά σκάφη που φέρουν τη σημαία τους ή τη σημαία άλλου κράτους μέλους σε διεθνή ύδατα σύμφωνα με διεθνείς συμφωνίες.
5. Τα κράτη μέλη ορίζουν την αρμόδια αρχή που ενεργεί ως σημείο επαφής για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου. Το σημείο επαφής των κρατών μελών είναι διαθέσιμο επί 24ώρου βάσεως.

Τελος να σας επισημανω τον αλιευτικό Κωδικα ΝΔ 420/70 τον Ν.2040/92 οι οποιοι ρητά αναφέρουν για έλεγχο αλιευτικών εργαλείων και συσκευών καθώς και αλιευμάτων.

Επιπρόσθετα οι Κανονισμοί της ΕΚ εφαρμόζονται άμεσα στα Κρατη Μέλη κι εχουν την ισχύ Νόμου.

Τελος θα σας κάνω κι εγώ μία ερώτηση. Αν αστυνομικός σας κάνει έλγχο στο αυτοκίνητό σας πιστευεται ότι δεν εχει δικαίωμα να το πράξει;
Αλλοίμονο είναι ανακριτικός υπάλληλος και όργανο της τάξης, το ίδιο και ο Λιμενικός.

Τελος άσυλο θεωρείται μόνο η οικεία μας, γι αυτό θέλει κι ενταλμα από εισαγγελέα.

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giodem



Αριθμός μηνυμάτων : 70
Ημερομηνία εγγραφής : 11/07/2012
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Παρ 13 Ιουλ 2012 - 21:31

Η απάντηση σας μεταφέρθηκε σε ψαροτουφεκάδικο φορουμ. Δυστυχώς η φόρμα δεδομένων σας δεν επιτρέπει παράθεση λίνκ όπως φαίνεται γιατί δεν δημοσιεύει τις απαντήσεις μου που εμπεριέχουν σύνδεσμο.

Στην απάντηση σας λοιπόν δύο συνάδελφοι έκαναν τα πιο κάτω σχόλια:

1.Για να το αναλύσουμε λίγο παραπάνω όμως.
-Οταν αποφασίσουν να ανέβουν εν πλώ για έλεγχο, ωφείλουν να ρωτήσουν πρώτα το πλοίαρχο για να το επιβεβαιώσει η απλά επιβιβάζονται?

-Εάν ο πλοίαρχος αρνηθεί την επιβίβαση εν πλώ, μπορεί να οδηγηθεί στο πλησιέστερο λιμάνι για έλεγχο παρουσία άλλων?
Αυτο σημαίνει οτι : πχ εγω δεν έχω κάτι να κρύψω, αλλα δεν θέλω να ελεγχθω επι τόπου απο ανθρώπους που θεωρώ ύποπτους για παράνομες προθέσεις.

-τελικά απαιτουν η δεν απαιτουν το διακοπή της αλιείας. ο νομος καθε άλλο παρα σαφής είναι.
και αυτο γιατι στην περιπτωση υποβρηχιας αλιείας πως θα βγεις απο το νερό και εν τέλει μπορουν να απαιτήσουν να βγάλεις και την στολή η ακόμη και να την κατάσχουν ( αυτα έχουν συμβεί στο παρελθόν). γιατι εαν ειναι χειμωνας και κρυώσω μπορεί να προκληθουν σωματικές βλάβες.

-Σε περιπτωση παραβασης οι σφραγίδες που μπαινουν, πάνω στο ψαρεντουφεκο και στην στολή?
και αυτό γιατι πρεπει να απαιτουμε να μπαίνουν, αλλιως μπορουν μετα να ισχυρίζονται άλλα. (και αυτό έχει συμβεί)

-τελος οσο αφορά το άσυλο. Αν ο υπάλληλος επιβιβιβαστει και ανοίξει το τσαντάκι μου η ψάχνει το πορτοφόλι μου οπου εχω χρήματα και προσωπικές φωτογραφίες η ψάχνει τα ρουχα μου, επιτρέπεται αυτο και πως το μεταφράζει ο νόμος.


Ο δεύτερος συνάδελφος έδωσε αυτή την προέκταση του ερωτήματος.
2.Γιώργο δεν ξέρω τι ακριβώς ρώτησες.

Λοιπόν σχετικά με την απάντηση που παρέθεσες, διαβάζοντας τους επίσημους κανονισμούς που παρατέθηκαν και συγκεκριμένα τον ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) αριθ. 404/2011:
Αρθρο 2. Ορισμοί - Παράγραφος 1
"ως «αλιευτικό σκάφος της ΕΕ» νοείται το αλιευτικό σκάφος που ορίζεται στο άρθρο 3 στοιχείο δ) του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2371/2002 του Συμβουλίου"

Και ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΚ) αριθ. 2371/2002
Αρθρο 3, Ορισμοί
"γ) «αλιευτικό σκάφος»: οποιοδήποτε σκάφος, το οποίο είναι εξο-
πλισμένο για την εμπορική εκμετάλλευση έμβιων υδρόβιων
πόρων,
δ) «κοινοτικό αλιευτικό σκάφος»: αλιευτικό σκάφος που φέρει τη
σημαία κράτους μέλους και είναι νηολογημένο στην Κοι-
νότητα,"


Ο φίλος μας λοιπόν που σου έδωσε την παραπάνω απάντηση ή δεν γνωρίζει ή απάντησε σε κάποιον επαγγελματία με αλιευτικό σκάφος.

Τα σκάφη των ερασιτεχνών είναι ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ και αποτελούν ατομικό περιουσιακό στοιχείο και όχι επαγγελματικό εργαλείο.
Οσον αφορά τώρα τα περί ελέγχου των αστυνομικών στα αυτοκίνητα, ναι μπορούν να γίνουν εφ'όσον συντρέχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, και τέτοιες έχουν αναφερθεί παλαιότερα.
Πάντως όχι γιά το αν έχεις 1-2 κιλά παραπάνω από τα 5 που επιτρέπονται στον ερασιτέχνη ή 2 μαύρα ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
chrispas
Coast Guard
Coast Guard


Αριθμός μηνυμάτων : 25
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2012
Τόπος : Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Παρ 13 Ιουλ 2012 - 23:31

1) Δεν μπορείς ν' αρνηθείς κανέναν έλεγχο που θα σου ζητηθεί.

2) Η στολή δεν κατάσχεται.

3) Καμία σφραγίδα δεν μπαίνει πουθενά (στολή - ψαροντούφεκο). Όπως προανέφερα η στολή δεν κατάσχεται και ούτε το ψαροντούφεκο [παρά μόνο όταν διενεργείται αλιεία μαζί με φιάλες οξυγόνου ή όταν ο ψαροντουφεκάς δεν είναι κάτοχος αλιείας (ατομικής ή σκάφους)]. Οτιδήποτε κατάσχεται περιγράφεται αναλυτικά στο ανάλογο πρακτικό κατάσχεσης που συντάσσεται επί τόπου και υπογράφεται και από τον ίδιο τον "παραβάτη".

4) Τσαντάκια, πορτοφόλια, τσέπες κτλ, σου ζητείται να τα αδειάσεις & να αποσύρεις τυχόν τιμαλφή - χρήματα και γίνεται σωματικός έλεγχος.

5) Όλα τα ερασιτεχνικά σκάφη (ασχέτως αν είναι ταχύπλοα ή όχι) από την στιγμή που έχουν άδεια αλιείας ερασιτεχνικού σκάφους, είναι αλιευτικά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως αναψυχής (ταχύπλοα).

ΕΛπίζω να βοήθησα και εγώ με τις απαντήσεις μου.

Νίκο διόρθωσε με ή συμπλήρωσε με αν κάνω λάθος σε οτιδήποτε.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
moystakias
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 437
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : Ρέθυμνο Κρήτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Παρ 13 Ιουλ 2012 - 23:37

Για να αργεί να απαντήσει ο Νίκος........


Προβλέπω ποστ, πάνω από 2 σελίδες....


affraid

gelio


_________________
Ride hard, die young.........
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.mortes.forumgreek.com
giodem



Αριθμός μηνυμάτων : 70
Ημερομηνία εγγραφής : 11/07/2012
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Σαβ 14 Ιουλ 2012 - 2:19

moystakias έγραψε:
Για να αργεί να απαντήσει ο Νίκος........


Προβλέπω ποστ, πάνω από 2 σελίδες....


affraid

gelio

Στο greekdivers έφτασε τις 14 σελίδες
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Σαβ 14 Ιουλ 2012 - 2:59

Παιδια θα σας απαντήσω πλήρως τεκμηριωμένα, πάντα βάση νομοθεσίας, γιατι όταν διάβασα ότι σας κατάσχεσαν στολές, μου έπεσε το τηλέφωνο απο το χέρι!!
Η απάντηση σε λίγες ώρες λόγω ότι είμαι εκτός!!!
Οποιος κατεσχεσε στολή θέλει απλα μήνυση!!

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Σαβ 14 Ιουλ 2012 - 6:22

Θα απαντήσω πρωτα στον αγαπητό φίλο giodem

-Οταν αποφασίσουν να ανέβουν εν πλώ για έλεγχο, ωφείλουν να ρωτήσουν
πρώτα το πλοίαρχο για να το επιβεβαιώσει η απλά επιβιβάζονται?


Kαι απαντώ ευθέως ότι δεν ρωτάνε τον πλοίαρχο (εφοσον το σκάφος είναι ελληνική σημαία) απλά τον ενημερώνουν ότι θα του γίνει εμπεριστατωμένος έλγχος στο σκάφος. Ειναι στα προβλεπόμενα από την νομοθεσία αστυνομικά καθήκοντα των διωκτικων αρχών. Άλλωστε το ξαναείπα μόνο το άσυλο, σπίτι, θέλει ένταλμα από εισαγγελέα για έλεγχο. Αυτοκίνητο, σκάφος με παρουσία του ιδιοκτήτη ελέγχεται ΜΟΝΟ από την Ελληνική Αστυνομία και το Λιμενικό Σώμα.

Και επ αυτού συνεχίζω:

1. Έχετε δικαίωμα να σας μιλούν στον πληθυντικό οι αστυνομικοί-Λιμενικοί, με την
προϋπόθεση και η δική σας συμπεριφορά να είναι καθ' όλα άψογη.
2. Εφόσον επιδείξετε στα αστυνομικά λιμενικά όργανα τα στοιχεία σας, δεν έχουν
δικαίωμα να σας μεταφέρουν για εξακρίβωση στοιχείων. Όμως σε περιπτώσεις
όπου για παράδειγμα υπάρχει συνωνυμία με φυγόποινο πρόσωπο( που
εκκρεμεί εις βάρος του καταδίκη ή έχει βεβαρημένο ποινικό μητρώο),
μπορεί να σας μεταφέρουν στο Τμήμα, μέχρι να διαπιστωθεί ότι δεν έχετε
καμία σχέση με το άτομο αυτό.
3.Αν η συμπεριφορά σας είναι εριστική, τότε οι αστυνομικοί-λιμενικοί έχουν δικαίωμα
να σας προσαγάγουν με το αιτιολογικό της απείθειας και αντίστασης κατά
της αρχής
ως απείθεια νοείται η άρνηση οποιοδήποτε ελέγχου και ως
αντίσταση νοείται οποιαδήποτε άσκηση σωματικής βίας, ακολουθώντας τις
διαδικασίες του αυτοφώρου.
4.Τα όργανα ελέγχου (ΕΛΑΣ - ΛΣ) έχουν δικαίωμα αν το κρίνουν αναγκαίο, να σας ψάξουν το
αυτοκίνητο είτε το σκάφος, τα προσωπικά σας πράγματα, καθώς και να προχωρήσουν σε
σωματικό έλεγχο.


-Εάν ο πλοίαρχος αρνηθεί την επιβίβαση εν πλώ, μπορεί να οδηγηθεί στο πλησιέστερο λιμάνι για έλεγχο παρουσία άλλων?
Αυτο
σημαίνει οτι : πχ εγω δεν έχω κάτι να κρύψω, αλλα δεν θέλω να ελεγχθω
επι τόπου απο ανθρώπους που θεωρώ ύποπτους για παράνομες προθέσεις.

Συμφωνα με τον Ποινικό Κωδικα άρνηση ελέγχου θεωρείται όπως είπαμε απειθεια κατα της Αρχής. Και στοιχειοθετείται πολύ ευκολα.


-τελικά απαιτουν η δεν απαιτουν το διακοπή της αλιείας. ο νομος καθε άλλο παρα σαφής είναι.

Απαιτουν την διακοπή της αλιευτικής δραστηριότητας εφόσον είναι σίγουροι ή υπάρχει υπόνοια ότι διενεργείται με παρανομα μεσα ή μεθόδους.

και αυτο γιατι στην περιπτωση υποβρηχιας αλιείας πως θα βγεις απο το
νερό και εν τέλει μπορουν να απαιτήσουν να βγάλεις και την στολή η ακόμη
και να την κατάσχουν ( αυτα έχουν συμβεί στο παρελθόν). γιατι εαν ειναι
χειμωνας και κρυώσω μπορεί να προκληθουν σωματικές βλάβες.

Αν διαπιστώσουν ότι δεν έχεις σημαντήρα ναι, δύναται να απαιτησουν την διακοπή της αλιείας και άμεσα να στοιχειοθετήσουν αλιευτική παράβαση.
Απαίτηση να βγάλει κάποιος την στολή την κρίνω ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!
Να την κατασχέσουν την κρίνω ως παράνομη πράξη αφού συμφωνα με το άρθρο 11 του ΝΔ 420/70 όπως εχει τροποποιηθεί και ισχύει προβλέπεται:


Στην κατάσχεση και καταστροφή των μη επιτρεπομένων αλιευτικών
εργαλείων και συσκευών
που χρησιμοποιήθηκαν στην παράνομη αλιεία ή
βρίσκονται πάνω στο σκάφος.

Ως μη επιτρεπόμενα νοούνται τα αλιευτικά εργαλεία και συσκευές των
οποίων από τις κείμενες διατάξεις απαγορεύεται η χρησιμοποιήση τους σ`
όλη τη χώρα. Ειδικότερα στις περιπτώσεις των συρόμενων αλιευτικών
εργαλείων (τράτα, αργαλειός, γκαγκάβα κλπ) και των κυκλικών διχτύων
(γριγρί, ζαργανόδιχτο κλπ) σε καταστροφή υπόκεινται το τμήμα εκείνο,
που δεν πληροί τις καθορισμένες προδιαγραφές.
γ) Στην κατάσχεση και εκποίηση των αλιευτικών εργαλείων και
συσκευών που χρησιμοποιήθηκαν ή βρίσκονται πάνω στο σκάφος χωρίς άδεια
κατά παράβαση των κειμένων διατάξεων και αποφάσεων και ειδικότερα όταν
από τις διατάξεις αυτές και αποφάσεις.

Συνεπώς το ψαροντούφεκο δεν κατάσχεται από εναν κολυμβητή ακόμα κι αν στερείται άτομικής άδειας. Αυτό το λεω και το τονίζω γιατι η νομοθεσία μιλάει αποκλειστικά στην παρ.γ για το σκάφος. ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ!!!


-Σε περιπτωση παραβασης οι σφραγίδες που μπαινουν, πάνω στο ψαρεντουφεκο και στην στολή?
και αυτό γιατι πρεπει να απαιτουμε να μπαίνουν, αλλιως μπορουν μετα να ισχυρίζονται άλλα. (και αυτό έχει συμβεί)


Δεν κατασχονται τίποτα από τα δύο συμφωνα με τον νόμο! Αν πχ κανεις ψαροντουφεκο με φακό (εξαιρειται η περίπτωση με χημικά ή υπάρχει σκάφος το οποίο δεν είναι εφοδιασμένο με άδεια αλιείας σκάφους) κατασχεται μόνο (ε) μόνο ο φακός, ακόμη και με μπουκάλες (κατάσχονται μόνο οι μπουκάλες) αφού αυτό είναι απαγορευμένα εργαλεία για υποβρύχια αλιεία. Αυτα λέει ο νόμος αυτά λεω!!!!
Στην περίπτωση που τυχόν συντρεχει κατάσχεση σύμφωνα με αυτά της παρένθεσης δεν υπαρχει πουθενά νομοθετημένο να μπαινει σφραγίδα. Απλά εφόσον επιθυμείτε μπορέιτε να πάρετε αντίγραφο της εκθεσης κατασχεσης αλιευτικών εργαλείων και απόσπασμα από το βιβλίο κατασχεμένων ως έχων το εννομο συμφέρον, με τα πλήρη στοιχεία του ψαροντούφεκου.

-τελος οσο αφορά το άσυλο. Αν ο υπάλληλος επιβιβιβαστει και ανοίξει το
τσαντάκι μου η ψάχνει το πορτοφόλι μου οπου εχω χρήματα και προσωπικές
φωτογραφίες η ψάχνει τα ρουχα μου, επιτρέπεται αυτο και πως το
μεταφράζει ο νόμος.


Σου υπενθυμίζω το ΠΔ 141/1991 για την ΕΛΑΣ και κατά συνεπεια για αστυνομικούς ελέγχους εφόσον το ΛΣ είναι ενοπλο Σωμα Ασφαλείας.
Αρθρο 94.

Προληπτική ενέργεια.

Για την πρόληψη αξιοποίνων πράξεων και δυστυχημάτων και την
εξασφάλιση της δημόσιας ειρήνης, ευταξίας και απρόσκοπτης κοινωνικής
διαβίωσης των πολιτών, κατά τα ειδικότερα κατωτέρω οριζομένα, εκτός
των άλλων δραστηριοτήτων των Σωμάτων Ασφαλείας:

α. Ενεργεί σωματικές έρευνες προσώπων, έρευνες χωρών προσιτών στο
κοινό,έρευνες μεταφορικών μέσων και μεταφερόμενων αντικειμένων.
Αρθρο 96
β. Σωματικές έρευνες σε μετεφορικά μέσα και μεταφερόμενα αντικείμενα
και έρευνες σε ιδιωτικούς χώρους μη προσιτούς στο κοινό που δεν
υπάγονται στην έννοια της κατοικίας, γίνονται όταν υπάρχει σοβαρή
υπόνοια τελέσεως αξιοποίνου πράξεως ή απόλυτη ανάγκη. 4. Κατά τις έρευνες οι αστυνομικοί πρέπει να φροντίζουν να μην
θίγεται η προσωπικότητα ούτε να ενοχλείται αδικαιολόγητα το πρόσωπο που
υποβάλλεται σε σωματική έρευνα ή ο ιδιοκτήτης του χώρου ή αντικειμένου
που ερευνάται, στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό.

Τα σκάφη των ερασιτεχνών είναι ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ και αποτελούν ατομικό περιουσιακό στοιχείο και όχι επαγγελματικό εργαλείο.
Οσον αφορά τώρα τα περί ελέγχου των αστυνομικών στα αυτοκίνητα, ναι μπορούν
να γίνουν εφ'όσον συντρέχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, και τέτοιες
έχουν αναφερθεί παλαιότερα.
Πάντως όχι γιά το αν έχεις 1-2 κιλά παραπάνω από τα 5 που επιτρέπονται στον ερασιτέχνη ή 2 μαύρα ...


Αν κατάλαβα καλά ρωταει αν μπορουν οι αστυνομικοί να μετρήσουν τα ψάρια;
Αν ναι του απαντω ξεκάθαρα ΟΧΙ και πρέπει να κληθεί άμεσα όργανο του ΛΣ εφόσον αυτό είναι υπο του νόμου το οργανο που δυναται να κινησει τις διοικητικές κυρωσεις.
Τελος δεν κατάλαβα τι διαφορά έχει αν γίνει η παράβαση με επαγγελματικό ή με σκάφος αναψυχής. Δεν είπαμε ότι θα απαιτήσουμε να βάλει δορυφορική συσκευή κλπ κλπ .Ο ΚΑΝ 404/2011 δυναται να εφαρμοστεί ακόμα και για ερασιτεχνική αλιεία και πιστεύω να του μεταβιβάσετε ότι υπάρχει και ο ΚΑΝ 1967/2006 που εκει προβλέπει και για την υποβρύχια αλιεία. Πχ αν με παρεμποδίσει σε έλεγχο θα του κάνω παράβαση για παρεμπόδιση επιθεωρητή προς έλεγχο.
Διαβάστε την υπογραφή μου!! "Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ"
Την εννοια του σκαφους την δίνει για τον όρο κοινοτικό σκάφος και σαν κοινοτικά σκάφη είναι και αυτά με ελληνική σημαία στα οποία δύναται ο επιθεωρήτης να επιθεωρεί.

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Fisherman στις Σαβ 14 Ιουλ 2012 - 6:46, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Σαβ 14 Ιουλ 2012 - 6:40

Επίσης να προσθέσω ότι τον ΚΑΝ 404/2011 τον έβαλα προκειμένου να σας πω ότι υπαρχουν προυποθέσεις για εναν έλεγχο!! Πότε σταματάμε μια αλιευτική δραστηριότητα και ότι ο αλίεας είτε επαγγελματίας είτε ερσιτέχνης εχει δικαιώματα. Αν του φίλου δεν του άρεσε απλά μεταβιβάστε του ότι άρνηση ελέγχου σύμφωνα με την Εθνική Νομοθεσία αποτελεί αυτοφωρη διαδικασία και ποινικές κυρώσεις ενω ο Κανονισμός μόνο διοικητικές.
Αν πει οχι σε έλγχο και είναι Παρασκευή, βλέπω να κάνει ΣΚ στην Λιμενική Αρχή και Δευτέρα πρωί να προσαγάγετε με βραχιόλια.
Απλά ο συνδυασμός της Κοινοτικής και Εθνικής Νομουεσίας σε πολλά σημεία διαφέρουν, γιατί οσοι Κανονισμοί είναι για θέματα αλιείας είτε ερασιτεχνικής είτε επαγγελματικής τιμωρουνται από το 11 του ΝΔ 420/70 όπως εχει τροποποιηθεί και ισχύει.

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giodem



Αριθμός μηνυμάτων : 70
Ημερομηνία εγγραφής : 11/07/2012
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Σαβ 14 Ιουλ 2012 - 7:36

Ήδη τις απαντήσεις σας τις έχω ανεβάσει στο συγκεκριμένο φόρουμ.
Ευχαριστώ πολύ που μας δίνετε τόσο τεκμηριωμένες απαντήσεις και τόσο άμεσα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Σαβ 14 Ιουλ 2012 - 7:44

Να είστε κι εσείς καλά και πάντοτε θα ανταποκρινόμαστε στα πλαίσια της νομοθεσίας!!

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Βαλλιστής



Αριθμός μηνυμάτων : 23
Ημερομηνία εγγραφής : 17/07/2012
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 6:45

Άσυλο σεν είναι μόνο ή κατοικία.

Παραθέτω από το βιβλίο Συνταγματικά Δικαιώματα του Αριστόβουλου Μάνεση (Α' Ατομικές Ελευθερίες): "Το Σύνταγμα προστατεύει τον οίκο (domus) και όχι την κατά νομική κυριολεξία "κατοικία" (domicilium). Επομένως κατοικία θεωρείται κάθε χώρος που χρησιμοποιείται για κατάλυμα, δηλαδή κάθε χώρος που χρησιμοποιείται για διαβίωση - μόνιμη ή προσωρινή, διαμονή ή απλώς παραμονή - ή για εργασία, και που δεν είναι προσιτός σε όλους. Ο χώρος αυτός δεν είναι απαραίτητο να είναι οικοδομημένος, περιτειχισμένος ή στεγασμένος΄αρκεί να είναι περιφραγμένος, ώστε να μην μπορούν άλλοι να μπουν ελεύθερα σε αυτόν. Άρα, κατά την έννοια του Συντάγματος, κατοικία είναι, βέβαια, το οίκημα, διαμέρισμα ή δωμάτιο, όπου διαμένει κανείς - είτε μόνος είτε με άλλους- με οποιαδήποτε νομική ιδιότητα (ιδιοκτήτη, ενοικιαστή, νομέα, κατόχου, έστω και μη νομικού), αλλά επίσης και το δωμάτιο του ξενοδοχείου. Κατοικία θεωρείται επίσης η αυλή, ο κήπος, μια καλύβα, μια σκηνή, ακόμη και ένα όχημα (π.χ. αυτοκίνητο) ή ένα πλοίο (γιωτ, καϊκι ή βάρκα) είτε ακινητεί είτε βρίσκεται σε κίνηση."

Αλλά αυτά τα διδάσκει το κράτος στη νομική σχολή.

Μετά σου μαθαίνει "'άλλα κόλπα".

Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω τι επίδραση μπορεί να έχει στην έννοια του ασύλου το ότι για συγκεκριμένο ιδιωτικό σκάφος έχει εκδοθεί άδεια ερασιτεχνικής αλιείας, καθώς η παραβίαση του ασύλου επιτρέπεται όταν και όπως ο νόμος ορίζει.

Από αυτά που διάβασα δεν πείστηκα καθόλου για το δικαίωμα των αρχών να επιβιβάζονται στο ιδιωτικό μου σκάφος αν δεν πρόκειται για αυτόφωρη τέλεση αξιόποινης πράξεως ή για ανακριτικούς σκοπούς και με την παρουσία δικαστικού λειτουργού.

Οι κανονισμοί ΕΚ που παρατέθηκαν αναφέρονται ρητά σε επαγγελματικά αλιευτικά σκάφη και δεν αφορούν ιδιωτικά.

Τέλος το "ΠΔ 141/1991 για την ΕΛΑΣ και κατά συνεπεια για αστυνομικούς ελέγχους εφόσον το ΛΣ είναι ενοπλο Σωμα Ασφαλείας.
Αρθρο 94.

Προληπτική ενέργεια.

Για την πρόληψη αξιοποίνων πράξεων και δυστυχημάτων και την
εξασφάλιση της δημόσιας ειρήνης, ευταξίας και απρόσκοπτης κοινωνικής
διαβίωσης των πολιτών, κατά τα ειδικότερα κατωτέρω οριζομένα, εκτός
των άλλων δραστηριοτήτων των Σωμάτων Ασφαλείας:

α. Ενεργεί σωματικές έρευνες προσώπων, έρευνες χωρών προσιτών στο
κοινό,έρευνες μεταφορικών μέσων και μεταφερόμενων αντικειμένων.
Αρθρο 96
β. Σωματικές έρευνες σε μετεφορικά μέσα και μεταφερόμενα αντικείμενα
και έρευνες σε ιδιωτικούς χώρους μη προσιτούς στο κοινό που δεν
υπάγονται στην έννοια της κατοικίας, γίνονται όταν υπάρχει σοβαρή
υπόνοια τελέσεως αξιοποίνου πράξεως ή απόλυτη ανάγκη. 4. Κατά τις έρευνες οι αστυνομικοί πρέπει να φροντίζουν να μην
θίγεται η προσωπικότητα ούτε να ενοχλείται αδικαιολόγητα το πρόσωπο που
υποβάλλεται σε σωματική έρευνα ή ο ιδιοκτήτης του χώρου ή αντικειμένου
που ερευνάται, στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό.

δεν έχει καμία εφαρμογή στην περίπτωσή μας καθώς δεν πρόκειται ούτε για την πρόληψη αξιοποίνων πράξεων και δυστηχημάτων κλπ.

Τέλος, πρέπει το όχημα να μην υπάγεται στην έννοια της κατοικίας (έστω ότι η άδεια αλιείας το καθιστά τέτοιο) και επιπροσθέτως πρέπει να υπάρχει σοβαρή
υπόνοια τελέσεως αξιοποίνου πράξεως ή απόλυτη ανάγκη.

Οι κυρώσεις για αλιευτικές παραβάσεις είναι διοικητικές. Δεν έχουμε αξιόποινες πράξεις (εξαιρείται το ψαροτούφεκο σε αρχαιολογικούς χώρους) και συνεπώς αυτά εδώ είναι ανεφάρμοστα.

Νίκος Καμπάνης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 6:53

Δηλαδή κύριε Καμπάνη μας λέτε ότι το ΛΣ δεν εχει δικαίωμα ελεγχου στα σκαφη; Ειναι δυνατόν; Καθε βραδυ γινονται εκατοντάδες ελεγχοι εν πλω σε σκαφη και σε αυτοκίνητα.
Δεν θελω να φανώ αγενής αλλά μαλλον ξαναρίχτε μια ματια!
Δεν μπορώ σε ερασιετεχνικό σκαφος που εχω υποψίες ότι εχει αλιευσει παρανομα να κάνω έλεγχο;
Αυτα μαλλον λετε στον κόσμο και πολλοι την πατάνε και τρεχουμε στα διακστήρια για απειθεια κατα της Αρχής!!!
eleos

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Fisherman στις Τρι 17 Ιουλ 2012 - 7:00, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 6:56

Δηλαδή ότι καποιος θα φερει δυναμίτη στο σκαφος ή καποιος ψαροντουφεκάς χημικα πχ γαλαζόπετρα δεν είναι αξιόποινη πραξη;
Διαβαστε λίγο τον Αλιευτικο Κωδικα ΝΔ 420/70 και Ν1740/87 και μετα τα ξανασυζητάμε.
Μαλλον θέλετε να ρίξουμε το επίπεδο της συζήτησης με το να αμφισβητείτε αρμοδιότητες των Σωματων Ασφαλείας και κυρίως του ΛΣ.


_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 7:07

Θα σας συμβουλευα να διαβασετε προσεχτικά το ΝΔ 420/70 οπως εχει τροποιοηθει και ισχύει αλλά και τον Ν1740/87.
Αληθεια, επανέρχομαι, πως θα βρω τα χημικά που καποιο σκαφος φερει αν το όργανο ελεγχου δεν μπει στο σκάφος;
Τι να πω, δεν θα ξανασχοληθω με το θέμα γιατι προσωπικά έχουμε στειλει στον εισαγγελέα πολλες περιπτωσεις τέτοιες και κανείς δικηγόρος δεν μίλησε για άσυλο.
Εγω έμαθα άσυλο ότι είναι η κατοικία, οχι το αυτοκίνητο που αν μου πει αστυνομικός να το ανοίξω θα το κανω αρκεί να είναι ανακριτικός υπάλληλος (βαθμός αρχιφύλακα και άνω), αλλά και απλος αστυφύλακας να είναι θα το πραξω αφού το αναγνωρίζω σαν όργανο της τάξης.
Το ίδιο και το σκάφος, Αλλοιμονο για 20 σκαφη και 30 ημερησίως να παίρναμε ένταλμα...
Μηπως και στα επιβατηγα πλοια που διενεργουνται έλεγχοι αγορανομικοι από το Λιμενικό θέλει άδεια;
Μαλλον κυριε μου μπήκατε στον φόσουμ για να αμφισβητήσετε και να αυτοπροβληθείτε!!!

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Βαλλιστής



Αριθμός μηνυμάτων : 23
Ημερομηνία εγγραφής : 17/07/2012
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 7:17

Δεν θέλω πραγματικά να δημιουργώ αναταραχή, για το λόγο αυτό προσέχω τι γράφω.

Αν διαφάσετε καλύτερα το post θα δείτε ότι έχω δίκηο.

Αναφέρθηκα προσεκτικά στις διατάξεις που παραθέσατε. Εμένα δεν με πείσατε ότι αν με βρείτε να ψαρεύω με το ψαροτούφεκό μου δίπλα στη βάρκα μου ο νόμος σας δίνει το δικαίωμα να μου κάνετε νηοψία.

Δείξτε μου μια διάταξη νόμου που να σας το επιτρέπει και θα πειστώ. Στο μεταξύ, φυσικά και δεν θα αντισταθώ σε οποιονδήποτε έλεγχο, πρώτον γιατί δεν έχω τίποτα να κρύψω, και δεύτερον γιατί δεν θέλω να μπλέξω. Και να είστε σίγουρος ότι όσους με ρωτούν, το ίδιο τους συμβουλέυω.

Απλώς δεν αντέχω να λέγονται δημόσια πράγματα, χωρίς να παρατίθενται οι σχετικές διατάξεις του νόμου. Το τι ξέρετε ή το τι εφαρμόζετε, δεν αρκεί για να πείσει εμένα. Υποστηρίξτε το με διατάξεις. Εγώ υποστήριξα ότι δεν γνωρίζω τέτοιες. Βρείτε τες εσείς και πείτε μας τις.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 7:28

Κυριε μου το ΛΣ είναι Σωμα Ασφαλείας που σκοπό του έχει την αστυνόμευση της θαλασσας και των χερσαίων χώρων λιμενα.
Και στην υπολοιπη Ελλαδα εκτός του Πειραια κατεχει δικαιοδοσία και σρον δρόμο που είναι δίπλα σε θάλασσα, εκτός περίφρακτου χερσαίου χώρου.
Ο ελεγχος η νηοψία που θα κάνω δεν θα είναι σε βαθμό του ετσι γουστάρω και την κανω, αλλωστε τα χωροφυλακίστικα δεν μου αρέσουν, αντίθετα φροντίζω ακόμη και με τον παραβάτη να πιάσω κουβέντα, να δω γιατί το έκανε τυχόν παράπτωμα και δεν σας κρύβω ότι πολλές φορές την χάρισα σε παράνομους γιατί έκρινα (κακώς βεβαια) ότι δεν αξιζε τον κόπο, λογω της οικομικής κρίσης, ή ένταξει τώρα 2 κιλά οστρακα εχει, φόνο έκανε ο ανθρωπος;
Για να μπω στο σκάφος μέσα θα πρεπει να έχω βασιμες υποψίες ότι κατι δεν παει καλά και πιστεψτε με όσες φορές το εχω κανει, εχω πεσει διάνα. 1300 αγκίστρια, δίχτυα, γαλαζόπετρα 3-4 κιλά σε στερεη μορφή, ακόμα και αλλα πραγματα που καλο είναι να μην αναφέρονται.
Καταρχήν δεν βλεπω τον λόγο να μπω σε μία βαρκα την μερα, αφού μπορώ να του πω από το σκαφος να αναοιξει το ψυγειο. Αν εχει αποθηκευτικούς χωρους θα του πω να τους ανοίξει και θα δω μεσα, ο καθενας βλεπει αρκει να εχει εμπερία.
Βασικό και η ψυχολογία του ψέμματος και της ανησυχίας, καταλαβαίνετε τι λεω.
Γι αυτό σας λεω ότι πρεπει να είμαστε προσεχτικοί και αυριο θα σας βαλω ακριβως αυτα που δηλωνω για ασυλο κλπ κλπ. Οτι μεσα στην αρμοδιότητα των Λιμενικών οργάνων είναι και ο ελεγχος των σκαφών και των οχηματων στην χερσαία ζώνη.

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Βαλλιστής



Αριθμός μηνυμάτων : 23
Ημερομηνία εγγραφής : 17/07/2012
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 8:01

Και πάλι είχα λάθος τόνο και ζητώ συγνώμη. Να προσπαθήσω να πω καλύτερα αυτό που ήθελα.

Ο δυναμίτης τιμωρείται ποινικά.

Το ίδιο και η υλοτομία στο βουνο.

Καλά κάνετε και τους ψάχνετε, εσείς και η αστυνομία, βρείτε δε βρείτε στοιχεία εφαρμόζοντας την ανωτέρω διάταξη που λέει "Για την πρόληψη αξιοποίνων πράξεων και δυστυχημάτων και την εξασφάλιση της δημόσιας ειρήνης, ευταξίας και απρόσκοπτης κοινωνικής διαβίωσης των πολιτών".

Κι εμένα κλά θα κάνετε να με ψάξετε, ούτε με ενοχλεί προσωπικά, δε βάζω τίποτε προσωπικό στο σκάφος μου. Απλώς θέλω να με διαφωτίσετε με τις συγκεκριμένες διατάξεις που σας επιτρέπουν να ψάξετε εμένα, όταν το μόνο που βλέπετε είναι έναν ερασιτέχνη ψαροτουφεκά που σας επέδειξε τα χαρτιά του και τα αλιεύματά του. Μπορεί να υπάρχει η διάταξη, είπα ότι εγώ δεν την γνωρίζω. Γιατί μη μου πείτε ότι βλέποντας με με το ψαροτούφεκο υπάρχει σοβαρή υπόνοια τελέσεως αξιοποίνου πράξεως ή απόλυτη ανάγκη.

Οι αλιευτικές είναι διοικητικές παραβάσεις, όχι αξιόποινες πράξεις.

Πείτε μου που κάνω λάθος, και ευχαρίστως να το παραδεχθώ.

Δε θα πω σε κανέναν ποτέ να αρνηθεί έλεγχο. Και για μένα, λίγες εξουσίες έχετε, έπρεπε ενδεχομένως να έχετε παραπάνω. Επί της αρχής, όμως, διαφωνώ και δυστυχώς λόγω επαγγελματικής ανάγκης, είμαι άνθρωπος αρχών. Πως αλλιώς να κάνω τη δουλειά μου; Να λέω του αλλουνού, μην τα ψάχνεις, έτσι είναι;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fisherman
Διαχειριστές
Διαχειριστές


Αριθμός μηνυμάτων : 686
Ημερομηνία εγγραφής : 08/07/2012
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.   Τρι 17 Ιουλ 2012 - 10:25

Πολλες φορές η ιδιομορφία της παράβασης μπορεί να ξεκινήσει από διοικητικό χαρακτήρα και να καταλήξει σε ποινικο.
Για παραδειγμα η αλιεία στα ιχθυοτροφεία που πολλοί ψαροντουφεκάδες πανε, πιστευω να γνωρίζετε ότι είναι ποινικό κατόπιν εγκλησεως φυσικά κι όχι αυτεπάγγελτα, συμφωνα με το "Αρθρο 17" του ΝΔ 420/70 που σας το παραθέτω:

"Παράνομη αλιεία σε εκμεταλλεύσεις ιχθυτρόφων
υδάτων και υδατοκαλλιεργειών - Ιχθυοκλοπή"

"1. Οποιος αλιεύει σε ιχθυοτροφεία, λιμνοθάλασσες, λίμνες, θυννεία,
ιχθυοτρόφους, ποταμούς, μονάδες υδατοκαλλιέργειας και γενικά σε
ιχθυοτρόφα ύδατα, καθώς και στην προστατευτική τους ζώνη εφόσον
ορίζεται, τα οποία ανήκουν στο Δημόσιο, σε νομικά πρόσωπα δημόσιου ή
ιδιωτικού δικαίου ή έχουν παραχωρηθεί σε ο.τ.α ή σε ιδιώτες, χωρίς τη
συναίνεση αυτού που έχει το δικαίωμα της αλιευτικής εκμετάλλευσης ή
χωρίς τη ειδική άδεια ελεύθερης αλιείας της αρμόδιας αρχής, στις
περιπτώσεις που επιτρέπεται υπό προϋποθέσεις η διενέργεια ελεύθερης
αλιείας στους χώρους αυτούς, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών
μηνών και χρηματική ποινή τουλάχιστον πεντακοσίων χιλιάδων δραχμών,
καθώς και με αφαίρεση της άδειας αλιείας σκάφους και κυβερνήτη από ένα
μέχρι τρεις μήνες. Η ποινική διώξη ασκείται ύστερα από έγκληση εκείνου
που έχει το δικαίωμα της αλιευτικής εκμετάλλευσης και αυτεπαγγέλτως
εφόσον την εκμετάλλευση έχει το Δημόσιο.

2. Με τις ίδιες ποινές τιμωρούνται ο μισθωτής ή ο έχων τη χρήση και
εκμετάλλευση των χώρων της προηγούμενης παραγράφου, καθώς και
οι ελεύθεροι αλιείς, στις περιπτώσεις που επιτρέπεται από τις κείμενες
διατάξεις ή αποφάσεις η διενέργεια ελεύθερης αλιείας υπό προϋποθέσεις
στους χώρους αυτούς με τη συγκατάθεση ή μη του έχοντος το δικαίωμα
της εκμετάλλευσης, που αλιεύουν με αλιευτικά εργαλεία και συσκευές
φθοροποιά ή μη επιτρεπόμενα ή με καλυμμένα ή αλλοιωμένα
χαρακτηριστικά. Τα μη επιτρεπόμενα ή φθοροποιά εργαλεία και συσκευές
στις προαναφερόμενες εκμεταλλεύσεις - χώρους ορίζονται είτε από τις
κείμενες διατάξεις είτε από ειδικές αποφάσεις είτε από συμβάσεις
μίσθωσης.

3. Τα χρησιμοποιούμενα αλιευτικά εργαλεία και συσκευές για τις
παραβάσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου αυτού δημεύονται κατά
το άρθρο 76 του Ποινικού Κώδικα.

4. Οποιος προξενεί υπαίτια ασθένεις, θανάτους ή απώλεια μέρους ή του
συνόλου του εκτρεφομένου ζωϊκού κεφαλαίου των παραπάνω μονάδων
με οποιονδήποτε τρόπο, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών
και χρηματική ποινή τουλάχιστον πεντακοσίων χιλιάδων δραχμών.

5. Με τις ποινές των άρθρων 1,2 και 3 του ν. 1300/1982 (ΦΕΚ 129 Α`)
τιμωρείται η κλοπή υδρόβιων ζώων από κλουβιά ή δεξαμενές εντατικών
υδατοκαλλιεργειών (ιχθυοκλοπή)".

***Το άρθρο 17, όπως είχε αντικατασταθεί διά του άρθρου 3 παρ. 4 του
Ν. 1740/1987 (Α 221), αντικαταστάθηκε εκ νέου ως άνω διά του άρθρ.
9 παρ. 3 του Ν. 2040/1992 (Α 70).
Τωρα θα μου πειτε που κολάει αυτό. Ξερετε πόσες φορές από ενα βραδυνο ψαροντουφεκο που δεν είναι ποινικό βρεθηκαμε στα αυτόφωρα γιατί την κοπάνησε κι αναγκαστήκαμε και κατεβάσαμε μικρή λέμβο από το σκάφος μας;
Ειναι πολλα τα θέματα κύριε Καμπάνη και πιστεψτε με δεν είναι όλοι Άγιοι και κυρίως τωρα που λόγω της οικονομικής κρίσης ο αλλος εχει βρει το ψαροντουφεκο επαγγελμα.
Για να μην πω για αχινούς που απαγορευονται και όστρακα αλλά όταν ο άλλος πειναει θα παει κι εγω θα κληθω να στείλω προσωπικό να τον πιάσει. Νομίζετε πως εμείς χαιρόμαστε; Εγω τουλάχιστον λυπάμαι γιατί σας ξαναλέω, καλύτερα η περιοχή μου να ήταν νόμιμη αφου αυτό θα σήμαινε ότι πέτυχα το βασικό εργο μου που είναι η ΠΡΟΛΗΨΗ κι όχι η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ οπως πιστευουν πολλοί.
Επιφυλασσομαι να αναρτησω όπως υποσχέθηκα τα καθήκοντα των αστυνομικών λιμενικών οργάνων καθενός στον χωρο αρμοδιότητας του!

_________________
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Τρόπος ελέγχου σε σκάφος.
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Hellenic Coast Guard :: Ενότητες :: Αλιεία :: Ερασιτεχνική Αλιεία-
Μετάβαση σε: